Δευτέρα, Μαρτίου 01, 2021

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΗ

Θα προσέξατε ίσως ότι τον αρκετό τελευταίο καιρό οι περισσότερες ταινίες για τις οποίες γράφω μου αρέσουν και παίρνουν καλά σχόλια. Δεν είναι τυχαίο. Στην εποχή του πρωτοφανούς πολύμηνου εγκλεισμού που βιώνουμε, επιλέγω από μια πραγματικά ατελείωτη γκάμα επιλογών είτε φιλμ με πολύ καλές κριτικές είτε επαναλήψεις ταινιών που παλιά (μερικές πολύ-πολύ παλιά) έχω δει, δεν θυμάμαι μεν, αλλά ξέρω καλά ότι μου είχαν αρέσει τότε. Γι' αυτό και οι συνεχεις καλές κριτικές. Όπως καταλαβαίνετε όσο παραμένουμε μέσα το σερί άνω του μετρίου ταινιών θα συνεχιστεί.

Θα είδατε επίσης ότι δεν έχω επιλέξει τα παραδοσιακά "Καλύτερα του 2020". Πώς να επιλέξω όμως με τους κινηματογράφους κλειστούς και όλα τα άλλα, με ελάχιστες ταινίες του 20 να έχουν προβληθεί, δίχως έναν στοιχειώδη οδηγό κριτικών συτην παραγωγή της χρονιάς (ποιά παραγωγή;)... Ό,τι πάρει τυχαία το αυτί μου ως αξιόλογο και το βρω κάπου... Ίσως κάποια στιγμή να αναρτήσω έναν κατάλογο των καλύτερων φιλμ του 20 (υποκειμενικότατο βεβαίως, όπως πάντα), αλλά θα είναι εξ ορισμού λειψός. Είπαμε: Ό,τι θα εχει τύχει να δώ...

eXTReMe Tracker