Το μπλογκ, πιστό στις παραδόσεις, αποχωρεί για μπάνια τον Αύγουστο. Ίσως από εκεί που θα βρίσκομαι γράψω σποραδικά και για καμιά "ταινία που βλέπω", κυρίως όμως θα ασχολούμαι με το ευγενές σπορ των διακοπών. Οπότε σας εύχομαι καλό Αύγουστο και ραντεβού για τακτικές αναρτήσεις στα τέλη του μήνα.
Να περάσετε όσο καλύτερα είναι δυνατό με τις παρούσες συνθήκες!
Καλό αύγουστο φίλτατε, και σε περιμένουμε πίσω με το καλό.
ΑπάντησηΔιαγραφήτσεκαρε αν θες καποια στιγμη το hard candy αν δε το εχεις δει ηδη
ΑπάντησηΔιαγραφή